Themabijeenkomst
NIET omgaan met agressie
De themabijeenkomst in het kort: • Interactief • De begrippen boosheid en…
Lees meerKernprogramma
BASTA
Het kernprogramma in het kort: Herkennen van boosheid, emotioneel en agressief gedrag….
Lees meerLocatietraining
Balie
Medewerkers aan de balie hebben vaak het eerste klantcontact. Burgers of klanten…
Lees meerLocatietraining
Huisbezoek
Medewerkers die huisbezoeken afleggen worden regelmatig geconfronteerd met ongewenst of agressief gedrag…
Lees meerLocatietraining
Telefonisch klantcontact
Medewerkers van de receptie, het klantcontactcentrum en de helpdesk handelen dagelijks vele…
Lees meerLocatietraining
Openbare ruimte
Deze training kan ingezet worden voor de buitendienst, parkeerbeheer, wijkbeheer, toezichthouders en…
Lees meerTraining
Opvang en nazorg
Een leidinggevende is altijd verantwoordelijk voor de juiste opvang van een medewerker…
Lees meerTraining
Ordegesprekken voeren
Wangedrag tegen individuele medewerkers is wangedrag tegen de organisatie. Wie zich misdraagt…
Lees meerTraining
Interventieteam
Sommige organisaties werken met beveiligers. Wij adviseren altijd beveiligers met het diploma…
Lees meerVaardigheidstraining Communiceren met lastige en veeleisende klanten
Klantgerichtheid is geen antwoord op agressie. Agressie is ook geen gebrek aan…
Lees meerAdvies
Wij kunnen u adviseren bij: Agressiebeleid. Het schrijven van uw agressieprotocol. Casuïstiek…
Lees meerZet een punt achter agressie in uw organisatie
Laat uw mailadres achter en we nemen binnen een werkdag contact met u op.