Trainingen - BASTA agressietrainingen

Trainingen

Themabijeenkomst
NIET omgaan met agressie

De themabijeenkomst in het kort: • Interactief • De begrippen boosheid en…

Lees meer

Kernprogramma
BASTA

Het kernprogramma in het kort: Herkennen van boosheid, emotioneel en agressief gedrag….

Lees meer

Locatietraining
Balie

Medewerkers aan de balie hebben vaak het eerste klantcontact. Burgers of klanten…

Lees meer

Locatietraining
Huisbezoek

Medewerkers die huisbezoeken afleggen worden regelmatig geconfronteerd met ongewenst of agressief gedrag…

Lees meer

Locatietraining
Telefonisch klantcontact

Medewerkers van de receptie, het klantcontactcentrum en de helpdesk handelen dagelijks vele…

Lees meer

Locatietraining
Openbare ruimte

Deze training kan ingezet worden voor de buitendienst, parkeerbeheer, wijkbeheer, toezichthouders en…

Lees meer

Training
Opvang en nazorg

Een leidinggevende is altijd verantwoordelijk voor de juiste opvang van een medewerker…

Lees meer

Training
Ordegesprekken voeren

Wangedrag tegen individuele medewerkers is wangedrag tegen de organisatie. Wie zich misdraagt…

Lees meer

Training
Interventieteam

Sommige organisaties werken met beveiligers. Wij adviseren altijd beveiligers met het diploma…

Lees meer

Vaardigheidstraining Communiceren met lastige en veeleisende klanten

Klantgerichtheid is geen antwoord op agressie. Agressie is ook geen gebrek aan…

Lees meer

Advies

Wij kunnen u adviseren bij: Agressiebeleid. Het schrijven van uw agressieprotocol. Casuïstiek…

Lees meer

Zet een punt achter agressie in uw organisatie

Laat uw mailadres achter en we nemen binnen een werkdag contact met u op.