Kernprogramma BASTA
Boosheid mag
Agressie mag niet
Schort de dienstverlening op bij wangedrag
Teamwork
Altijd orde vóór inhoud
Aan de hand van vragen, stellingen, voorbeelden uit de dagelijkse werkpraktijk gaan we met elkaar in gesprek over de thema’s boosheid, lastig en veeleisend gedrag, ordeverstoring, agressie en de organisatienorm.
De training in het kort:
- Herkennen van boosheid, emotioneel en agressief gedrag
- Meeveren en ruimte bieden bij emotioneel gedrag
- Agressiestoplicht
- Thermometer
- Op een professionele en effectieve manier begrenzen
- Veilig werken
- De rol van angst
- Opschorten van de dienstverlening
- Agressie-incidenten melden
- De organisatienorm
Deze training is bedoeld voor iedere leidinggevende en medewerker met klantcontact.
Duur: 1 dag
Zet ook een punt achter agressie in uw organisatie
Wilt u meer weten over onze trainingen en of onze visie goed past binnen uw organisatie, laat dan hier uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.